Pin Pal Homer Simpson
Wave 02, Release: August 2000

previous
Next Figure
   
Accessories: Bowling ball, bowling bag
Articulation: Head, Arms and Waist
Likeness: Can't get any better then this
Favourite Bite:
"Ah come on! If we quit now, We'll NEVER know how bad they're gonna beat us"
Worst Part: Kind of boring, Give us new figures instead.
Grade:
D


XXX
WAVE 1 #01: SIMPSON LIVING ROOM PLAYSET
Boy, everyone is stupid except me
 
Yeah, you kids gotta go to school, I gotta go to work. The only one who has it easy is Marge
C'mon TV, gimme some of that sweet, sweet pep!
 
Woohoo!
D'oh!
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 1 #02: NUCLEAR POWER PLANT PLAYSET
SCREAM
 
Mmmm... donuts
Check core temperature. Yes/No? Yes!
 
Woohoo!
D'oh!
 
Weaseling out of things is important to learn
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 2 #03: KWIK-E-MART PLAYSET
D'oh!
 
It was the most I ever threw up and it changed my life forever
Woohoo!
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 2 #04: SPRINGFIELD ELEMENTARY PLAYSET
Lousy teachers, trying to palm off our kids on us!
 
D'oh!
I'm not made of money, Lisa. Can't you just do your schoolwork on your arm?
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 3 #06: KRUSTYLU STUDIOS PLAYSET
Oh, I get it! I get jokes!
 
Woohoo!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 3 #07: SPRINGFIELD TOWN HALL PLAYSET
If you need me, I'll be at Moe's
 
Ohh, why won't anyone give me an award?
OK, OK, I didn't ask for your life story
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 4 #08: SPRINGFIELD BOWL-A-RAMA PLAYSET
Aw, c'mon! If we quit now, we'll never know how badly they're gonna beat us.
 
I'm ten pins away from perfection!
If horse-racing is the sport of kings, then surely bowling is, uh, a very good sport, as well
 
Well I'm tired of being a wanna-be league bowler; I wanna be a league bowler
Woohoo! We won! we won!
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 4 #09: COMIC BOOK SHOP PLAYSET
Are you sure this is a SCI-FI convention? It's full of nerds!
 
Homer Simpson, nerdbuster!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 5 #10: NOISELAND ARCADE PLAYSET
This is the greatest day of my life!
 
Uh-oh! Somebody's gonna have a tummy-ache!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 5 #11: FIRST CHURCH OF SPRINGFIELD PLAYSET
Stupid poetic justice!
 
This is the greatest day of my life!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 5 #12: TREEHOUSE OF HORROR #2 ALIEN SPACESHIP PLAYSET
I suppose you wanna probe me?
 
Don't eat me, I have a wife and kids! Eat them!
Let's get some applesauce out here
 
Oh, no, aliens!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 5 #14: SIMPSONS CHRISTMAS DEN PLAYSET
Christmas is cancelled - no presents for anyone!
 
I love Christmas so much!
Lisa, where's Christmas?!
 
Spill it Marge, where have you been hiding the Christmas money?
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 6 #15: KRUSTY BURGER PLAYSET
But I'm still hungry!
 
Give me 700 Krusty burgers!
Oh, no! Look at the line!
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 6 #16: SIMPSON'S KITCHEN PLAYSET
Boy, seein' that stomach surgery made me hungry
 
Here ye, here ye! What's for breakfast?
Go away, eating!
 
I want a grinder, a sub, a footlong hero!
Mmmmm.. . open faced club sandwich..
 
Oooh, bacon!
Wait-a-minute, wait-a-minute -- where's my Gummy De Milo?
 
Oooh, you like sweets, kids?
 
Would you kindly pass me a donut?
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 7 #17: SPRINGFIELD ELEMENTARY CAFETERIA PLAYSET
Mmmmm...snouts
 
 
XXX
WAVE 7 #18: SPRINGFIELD DMV PLAYSET
Feelin' stupid? I know I am!
 
Stupid driving test at the stupid DMV where stupid Patty and stupid Selma work!
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 7 #19: COUNTRY TRAILER PLAYSET
I haven't felt this way since "Funkytown."
 
We've gotta crack open your head and scoop out those songs
There isn't a man alive who wouldn't get turned on by that
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 8 #21: SPRINGFIELD RETIREMENT CASTLE PLAYSET
Aw, dad, you can't do great things anymore!
 
Hey! They got chairs with wheels!
Maybe it's time we put Grampa in a home
 
Sorry, dad, you're too old
Supper at four o'clock? Oh-hoh, what a sweet deal!
 
PLAY ALL
XXX
WAVE 10 #26: BURNS MANOR PLAYSET
Well, go ahead, do your worst
 
Or what? You'll release the dogs, or the bees?
PLAY ALL
 
XXX
WAVE 10 #27: DR. NICK'S OFFICE PLAYSET
Look, that kid's got bosoms
 
 
       
Final Thoughts: This is a lame figure, first off having a sticker on his back is really CHEAP. Plus it's all the same phrases as the other Homers. I smell a bad pattern here - LOL. Skip it unless you don't want a hole in your collection.
XX
What do you think?
Click Here If You Want To Add Your Review For This Figure
XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
NAME: IMPRESSIONS: BEST PART: GRADE:
XXX XXX XXX XXX
       
       

Click below to order Simpsons Toys online